Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

 

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_19468

Manuel Neuer se stává ambasadorem značky Hisense

Globální výrobce domácích spotřebičů Hisense právě startuje svoji kampaň "BEYOND GLORY" k blížícímu se ME ve fotbale UEFA EURO 2024™. Tváří kampaně je německý brankář a kapitán bundesligového FC Bayern Mnichov Manuel Neuer, který má na kontě mj. vítězství Německa na mistrovství světa.

 

 

Německý reprezentant, který se vedle vítězství na MS může pochlubit i 11 bundesligovými trofejemi, se připojuje k Hisense jako oficiální ambasador a tvář kampaně "BEYOND GLORY". Kampaň symbolizuje neúnavnou snahu o dokonalost, která spojuje profesionální fotbalisty usilující o triumf na ME. Analogicky vyjadřuje i nikdy nekončící odhodlání společnosti Hisense posouvat hranice v oblasti domácích spotřebičů.

 

Manuel Neuer, pětinásobný držitel ocenění "Nejlepší brankář světa" od Mezinárodní federace fotbalové historie a statistiky (IFFHS) řekl: "Těší mne, že mohu jako ambasador podpořit kampaň Hisense 'BEYOND GLORY' pro UEFA EURO 2024™. Na EURO - jako na největší výzvu pro elitu evropských fotbalistů - se opravdu velmi těším."

Jako oficiální partner UEFA EURO 2024™ a průkopník v oblasti zobrazovacích technologií chce Hisense přinášet dokonalé zážitky ze sledování ME a nabídnout novou kvalitu života - prostřednictvím svých televizorů i chytrých domácích spotřebičů.

 

 

Bob Wang, generální ředitel mezinárodního marketingového oddělení společnosti Hisense, poznamenal: "Je nám ctí přivítat Manuela jako ambasadora značky Hisense pro UEFA EURO 2024™ a věříme, že je ideálním představitelem naší nové kampaně. Na brankáře se jeho tým spoléhá, že bude vždy u všeho a za všech okolností mu pomůže zajistit úspěch. Ve společnosti Hisense usilujeme o podobný cíl – hledáme stále další cesty, jak zlepšit život našich zákazníků pomocí inovativních technologií, na které se mohou spolehnout."

Hisense sponzoruje EURO UEFA již potřetí v řadě. Je to obrovská příležitost, jak pokračovat v propojování značky se spotřebiteli na celém světě. "Jako společnost se neustále snažíme zvyšovat kvalitu a ještě dál posouvat zážitek z každodenního života. Ve spolupráci s Manuelem se těšíme, že fanouškům po celém světě poskytneme jedinečný zážitek z UEFA EURO 2024™."

 

 

Podpora fotbalu i v ČR

 

Hisense podporuje sport a sází na sportovní marketing i lokálně – například je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense - Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR. Nově Hisense spolupracuje s legendárním fotbalistou Janem Kollerem, který je tváří nedávno odstartované kampaně k EURO 2024 a průběžně se osobně zapojuje i do mnoha aktivit pro fotbalovou veřejnost i mládež. Kampaň je skutečně masivní a probíhá napříč komunikačními kanály včetně živých eventů, aktivit na sociálních sítích a komunikace v místě prodeje.

 

Více informací: cz.hisense.com, global.hisense.com

Sense For Technology

 

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

PODCASTHOUSE

AKCE

Generální partner portálu:

    

Partneři portálu:


 

        

 

 

Další portály mediální skupiny HMG:

      

     CELEBRITYHOUSE.cz

 

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz

www.nejlepsikavarny.cz  www.onlyfashion.cz   www.prazskeprikopy.cz  www.bydletestylove.cz 

www.HMGmagazine.cz  

TOPlist