Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

 

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_19468

Co pro vás udělá SEO v Českých Budějovicích

Pojem SEO si většina podnikatelů spojuje s lepší viditelností webu jejich společnosti a snahou o lepší pozici ve výsledcích vyhledávání. Z pohledu marketingu je ale skutečný význam SEO – z anglického Search Engine Optimization – ve skutečnosti mnohem komplexnější. V dnešní době již SEO představuje soubor akcí a opatření, jejichž doopravdy dokonalé vyladění je nad síly většiny běžných uživatelů. Pokud má web skutečně prezentovat společnost na prvotřídní úrovni, je třeba svěřit starost o SEO zkušeným profesionálům.

Co pro vás udělá SEO v Českých Budějovicích

Organická návštěvnost – to je oč tu běží

Organická návštěvnost je v naprosté většině případů tím nejdůležitějším, co odlišuje úspěšný web od neúspěšného. Počty webů na internetu se dnes již nepočítají na miliony, ale na miliardy. Lze říci, že na internetu již neexistuje obor, který by nebyl konkurenční. Ať již se váš web zabývá jakýmkoliv tématem, bude muset soutěžit s mnoha dalšími.

Jako zdroj organické návštěvností také nelze chápat v pouze čisté vyhledávače, nebo dokonce pouze Google. Ve skutečnosti je stejně důležité, aby byl web úspěšný i na stránkách typu YouTube či na sociálních sítích. SEO je tak třeba realizovat s ohledem na všechny tyto potenciální zdroje.

Pokoušet se za této situace o optimalizaci webu pouze na základě kusých informací, bez dostatečných znalostí a zkušeností, velmi pravděpodobně nepovede k úspěchu. A to ani na místní úrovni města o velikosti Českých Budějovic. Jedinou cestou, která může web navést na vítěznou trajektorii, je svěřit tento proces SEO profesionálům.

SEO již dávno není o zakomponování několika klíčových slov do obsahu stránek. Právě profesionální SEO agentura je schopna provést celý soubor akcí, od prvotních analýz zahrnujících jak distribuci klíčových slov, tak technické zpracování webu, přes budování sítě zpětných odkazů až po testování chování návštěvníků a provedení úprav na jeho základě. Více se můžete dozvědět například zde.

Co pro vás udělá SEO v Českých Budějovicích

Výsledky, nikoliv zázraky

Když dnes hledáte například právníka, nebudete jej už pravděpodobně hledat v inzertní části novin. Nejspíš vyndáte z kapsy telefon a do vyhledávače zadáte vyhledávací frázi, například “právník České Budějovice”. Kliknete na jeden z prvních odkazů, zavoláte na telefonní číslo a máte svého právníka.

Finální cíl SEO je třeba chápat jako maximalizaci počtu návštěv webu, které se následně promění v konverzi, tj. v aktivitu, o kterou jde provozovateli webu především – typicky nákup zboží v e-shopu.

Je proto třeba zajistit, aby vyhledávače odesílali na daný web právě uživatele, kteří mají skutečně zájem o jeho konkrétní obsah. U takových uživatelů je pravděpodobnost konverze mnohonásobně vyšší než u těch, kteří se na web dostanou náhodou. Jinými slovy, nejde jen o absolutní počet návštěv, mnohem spíše jde o jejich kvalitu.

Je zřejmé, že dosažení požadovaného stavu nelze dosáhnout přes noc, není možné předpokládat, že několik úprav webu zajistí webu přízeň vyhledávačů hned druhý den. Vždy se jedná o dlouhodobou kampaň a spolupráci s SEO je nutné chápat jako investici. Je pouze na provozovateli webu, aby posoudil, zda se mu taková investice vyplatí.

SEO je v dnešní době součást marketingu, a cílem SEO je tedy zvýšit zisk. Touto optikou je třeba na věc nahlížet a posuzovat její výhodnost. Platí to, co v každém jiném odvětví marketingu – vložíte korunu a očekáváte, že se vám vrátí vice.

V případě, že si majitel webu není v této oblasti zcela jistý, je nejlepší zkonzultovat s SEO odborníky možnosti, porovnat je se svými představami a získat tak dostatek informací ke kvalifikovanému rozhodnutí o investování svých prostředků. SEO nemůže majitel webu chápat jako technickou věc, je to součást marketingu, která stejně jako např. přímá reklama něco stojí, ale také může dramaticky navýšit zisky. Jako u každé jiné investice je tak třeba vážit poměr její výše a potenciálního přínosu. Veškeré tyto aspekty a detaily by vám měli být zástupci agentury schopni vysvětlit. Rovněž by měli být připraveni odpovědět na všechny vaše otázky.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

PODCASTHOUSE

Generální partner portálu:

    

Partneři portálu:


 

        

 

 

Další portály mediální skupiny HMG:

      

     CELEBRITYHOUSE.cz

 

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz

www.nejlepsikavarny.cz  www.onlyfashion.cz   www.prazskeprikopy.cz  www.bydletestylove.cz 

www.HMGmagazine.cz  

TOPlist